Autor obrazka: Dniseb
Właściciel: lubiekocykiiszczury@gmail.com
Imię: Zieta
Przezwisko: Zietka; Różnooka; Różowa; Lisica
Wiek: 3 wiosny
Płeć: Wadera
Stanowisko: Zielarka
Lubi: Rośliny; Książki; Koncerty; Biegać; Pływać; Oglądać filmy (szczególnie te wszystkie romansidła); Leniuchować; Gotować; Śmiać się; Plotkować
Nie lubi: Ponurych wilków; Nienawiści; Jesieni; Deszczu; Ciszy;
Motto: ,,Czym byłby świat bez niekonwencjonalnego myślenia?"
Żywioł: Natura/Powietrze/Śmierć
Rodzina: Rodzina: Matka Rose - Wadera miała z nią przeciętne relacje, aktualnie stara się o niej nie myśleć. Zmarła gdy Zieta miała 2 lata.
Ojciec Hyun - Został wygnany z rodzinnej watahy Ziety, jego miejsce pobytu nie jest ustalone, nie widział się z córką od dwóch lat.
Ryuketsu - Starszy brat Ziety, urodził się jako jedyny żywy w pierwszym miocie Rose. Zieta również jest jedyną żywą, lecz z późniejszego miotu. Zieta przeprosiła go za wszystko i uciekła, najprawdopodobniej Ryu dalej żyje w rodzinnej watasze i prowadzi koczowniczy tryb życia.
Historia: Zieta była wyjątkowo... Buntowniczym wilkiem. Urodziła się w watasze która prowadziła koczowniczy tryb życia, którego po ukończeniu roku miała szczerze dość. Ojciec jej był wygnańcem, jednak zawsze znajdował sposób na spotkanie z córką, to właśnie na jednym z nim dał Ziecie przeklętą księgę, miała ona dać ją matce, jednak.. Pokusiła się o jej otwarcie, postanowiła zachować ją dla siebie. Jako wilk z żywiołem śmierci została powitana dość ciepło przez demony, które w wieku półtora roku przyzywała by uprzykrzać życie wilkom dla zabawy. Matka Ziety niestety odeszła, co spotęgowało bunt wadery oraz nienawiść do świata, obowiązek zajmowania się nią spadł na Ryu, którego w tamtym czasie Zieta uważała za przemądrzałego dupka. Wadera posunęła się o krok za daleko, wystraszona tym, jak szybko działa śmierć. Jej napojona czarną magią głowa miewała coraz to mroczniejsze myśli i tak też wpadła na pomysł by sprowadzić samego lucyfera, po to aby sprzedać mu duszę, wzamian za nieśmiertelne ciało. Szybko żałowała swojej decyzji, podczas ceremonii zaczęła się wycofywać, behemot przemienił się w niedźwiedzia i w agonii złości wgryzł się w tylni udziec Ziety, która bezskutecznie starała się wydobyć z uścisku. Ostatecznie czort stwierdził, że śmierć to dla wadery to zbyt łagodny wyrok, wbił jej trzy palce; drugi, trzeci i szósty, licząc od lewej dłoni powyżej nadgryzionego wcześniej udźdzca, zostawiając czarne, obrzydliwe ślady, które wadera zachowała do dziś. Po tych zdarzeniach Zieta uciekła od rodzinnej watahy, nawróciła się, zaczęła żałować swoich czynów, zaszyła się w lesie, czas poświęcała naturze, ziołom. Jako pokutę obiecała swoim bóstwom, że nigdy już nie użyje mocy związanej ze swoim trzecim żywiołem. Ostatecznie postanowiła się gruntownie zsocjalizować, więc dołączyła do Watahy Diamentowych Piór.
Charakter: Zieta to spkojna (do czasu) wadera, która na ziemi kroki stawia stanowczo oraz twardo, aczkolwiek nie zniechęcaj się. Uwielbia żartować, strzelać satyrą i... Plotkować. Oh tak, ona po prostu uwielbia gadać, najchętniej to w ogóle nie zamykałaby pyska. Zieta może wydawać się lekko obłąkana bądź też odużona, bowiem często dzieli się swoimi myślami, do tego wszystko musi sprawdzić, dotknąć, no i należy też dodać, że ma tendencje do rozmawiania z samą sobą kompletnie ignorując wilka z którym wcześniej konwersowała. Nie daj się zwieść! To tylko pozór niewinności i roztrzepnia, ona potrafi wrzasnąć a nawet i trzasnąć delikfenta łapą w łeb. Jest realistką, ale to nie powstrzymuje jej od chwytania chwili, często daje się ponieść sercu, zostawiając rozum daleko w tyle. Kocha adrealinę - odwga, głupota czy też szaleństwo - nazywaj to jak chcesz. Właściwie jedyne czego się boi to bóstwa, w które wierzy jak naiwne szczenię, ma ku temu powody (historia). Strasznie zżywa się z wilkami i trudno znosi rozstania, dlatego też jeżeli zyskasz u niej na wartości odda za ciebie wszystko. Lojalna w stosunku do watahy. Doświadczenia w życiu Ziety sprawiły, że nabrała ona pokory i wie jak wypada zachowywać się w danej sytuacji. Nigdy nie odmówi pomocy, zawsze wyciągnie łapę do potrzebującego, prócz tego chętnie posłuży radą. Miewa stany psychoz w których lata po jaskini, snuje teorie, energicznie miesza zioła.. Niektórzy uważają, że to skutek odstawienia pewnej roślinki, ale jaka jest prawda, nikt nie wie ¯\_(ツ)_/¯ Należy jeszcze dodać, że zdecydowanie lepiej dogaduje się z waderami niż basiorami.
Amulet: Link Nosi go na lewej przedniej łapie, nigdy go nie zdejmuje, dlaczego? Sekret.
Jaskinia: Link
Głos: The Pretty Reckless - My Medicine
Zauroczenie: Nikogo jeszcze sobie nie upatrzyła.
Status: Wolna niczym gołąb który właśnie próbuje narobić ci na głowę.
Partner/ka: Aktualnie nikogo takiego nie posiada.
Moce: Ożywianie i uśmiercanie roślin; Przyśpieszanie bądź cofanie rozwoju roślin; Umiejętność rozmowy ze zwierzętami innego gatunku; Lewitacja; Manipulowanie wiatrem; Wysysanie energii życiowej poprzez dotknięcie łapą, często prowadzi to do śmierci; Możliwość rzucania śmiertelnych klątw
Umiejętności: Jest świetną pływaczką oraz biegaczką, ma niezłą kondycję, jak to na drobną waderę przystało jest też i zwinna.
Szczeniaki: Chciałaby mieć w przyszłości całą gromadkę.
Point: 0
Uwagi/kary:
Status: Wolna niczym gołąb który właśnie próbuje narobić ci na głowę.
Partner/ka: Aktualnie nikogo takiego nie posiada.
Moce: Ożywianie i uśmiercanie roślin; Przyśpieszanie bądź cofanie rozwoju roślin; Umiejętność rozmowy ze zwierzętami innego gatunku; Lewitacja; Manipulowanie wiatrem; Wysysanie energii życiowej poprzez dotknięcie łapą, często prowadzi to do śmierci; Możliwość rzucania śmiertelnych klątw
Umiejętności: Jest świetną pływaczką oraz biegaczką, ma niezłą kondycję, jak to na drobną waderę przystało jest też i zwinna.
Szczeniaki: Chciałaby mieć w przyszłości całą gromadkę.
Point: 0
Uwagi/kary:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz